KonverteringsoptimeringKøbmandsskabPowertips

Brug rabatkoder på dårlige sider

Her er et tip til hvordan du kan bruge rabatkoder til at øge performance på dine dårligste sider.

Rabatkoder kan bruges til mange ting, og én ting er helt sikkert: Du har sjældent lyst til at give rabatkoder til ALLE dine kunder. Se videoen her:

 

Rabatkoder kan bruges til rigtig mange ting.

Men hvis du har en succesfuld webshop, så har du måske ikke lyst til at bruge en 10%, 20%, 30% rabatkode på alle dine besøgende.

Det er rigtigt dyrt!

Så det du kan gøre, er at gå ind i Google Analytics, under Adfærd og Websiteindhold, og så kan du finde de sider, som har rigtig mange besøgende, men meget lav sideværdi.

Det er nemlig sider, som får mange besøgende, men hvor de besøgende ikke gennemfører et køb.

På de sider laver du en popup. Med en rabatkode!

Så alle de der kommer ind på de sider, hvor folk forlader shoppen igen uden at købe noget, de bliver tilbudt 10%, 20% eller 30% på deres køb, eller hvad det kan være som giver mening i din forretning.

Så får du nemlig en mulighed for at omvende dårligt performende sider til godt performende sider.

1
Læg en kommentar